17 01 01 - cena 300 zł netto + 8% VAT = 324 zł brutto - Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów
17 01 02 - cena 300 zł netto + 8% VAT = 324 zł brutto - Gruz ceglany
17 01 03 - cena 300 zł netto + 8% VAT = 324 zł brutto - Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia
17 01 07 - cena 300 zł netto + 8% VAT = 324 zł brutto - Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06
UWAGA: powyższe ceny dotyczą wyłącznie usługi przyjęcia „na bramie” - BEZ TRANSPORTU. Przyjęcie odpadu z transportem odbywa się w ramach usługi „podstawienie pojemnika”, której cena określona jest w zakładce CENNIK – USŁUGI!!!
ZASADY przyjęcia komercyjnego odpadów (podstawienie kontenera/pojemnika i przyjęcie odpadu).
Klient:
1.1. osoba fizyczna - zleca wykonanie usługi na podstawie zlecenia.
1.2. podmiot gospodarczy mający obowiązek wpisu do BDO - zleca wykonanie usługi na podstawie zlecenia do którego załącza kartę charakterystyki odpadu. Podmiot taki zobowiązany jest też w porozumieniu z BOK wystawić kartę przekazania odpadu.
1.3. podmiot gospodarczy nie mający obowiązku wpisu do BDO - zleca wykonanie usługi na podstawie zlecenia do którego załącza kartę charakterystyki odpadu oraz oświadczenie, że nie jest zobowiązany do wpisu do BDO.
Po otrzymaniu zlecenia Biuro Obsługi Klienta ustala kod odpadu z klientem i informuje, czy taki odpad odbieramy, informuje o cenie oraz jakie dokumenty muszą być przygotowane przez Klienta.
Jeśli wszystkie ustalenia są zgodne, Biuro Obsługi Klienta potwierdza przyjęcie zlecenia (ustala godzinę i dzień podstawienia kontenera).
Odbiór odpadu koordynowany jest w porozumieniu z Biurem Obsługi Klienta celem wystawienia stosownej karty przekazania odpadu lub protokołu odbioru odpadu.
Kontener zostaje przetransportowany do miejsca magazynowania, gdzie następuje weryfikacja i potwierdzenie kod odpadu oraz waga odpadu.
Biuro Obsługi Klienta na podstawie protokołu i zlecenia (lub karty przekazani odpadu) koordynuje procedurę wystawienia faktury.
W przypadku umieszczenia w kontenerze odpadów niezgodnych ze zleceniem, odpad nie zostanie przyjęty, a koszty podstawienia kontenera, transportu kontenera na miejsce magazynowania oraz transportu kontenera z powrotem do klienta i rozładunku u Klienta pokrywa Klient.
W przypadku zwrotu odpadu klientowi (zgodnie z pkt. 7) Klient obowiązany jest wskazać miejsce zrzutu odpadów. Jeśli tego nie zrobi, zrzut odpadów nastąpi w miejscu, gdzie stał kontener podczas pierwotnej usługi. Jeśli zrzut odpadów w miejscu nie będzie możliwy, kontener z odpadem klienta zostanie pozostawiony w miejscu świadczenia pierwotnej usługi. W takiej sytuacji klient zostanie obciążony kwotą w wysokości dziesięciokrotności stawki przewidzianej w cenniku w pozycji „każda rozpoczęta następna doba”.
Klient odpowiada za miejsce, które wskazuje jako właściwe do podstawienia kontenera i odpowiada ze wszelkie szkody z tym związane. Jeśli dochodzi do zajęcia pasa drogi lub zieleni lub innego naruszenia przestrzeni publicznej lub prywatnej (np. spółdzielnia mieszkaniowa), Klient musi ustalić to z właściwymi osobami lub urzędami.
W wyjątkowych sytuacjach Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach Sp. z o.o. może podjąć decyzję o przyjęciu odpadu mimo braku zgodności zadeklarowanego w zleceniu odpadu z odpadem faktycznie umieszczonym w kontenerze/pojemniku. W takiej sytuacji Klient zostanie obciążony wszelkimi kosztami związanymi z magazynowaniem odpadów, przeprowadzeniem wymaganych prawem badań, a także transportem do podmiotu trzeciego i kosztem zagospodarowania przez ten podmiot trzeci. Wobec braku możliwości ustalenia tych kosztów w momencie przyjęcia odpadu, wyżej opisane koszty Zakład określa ryczałtowo w wysokości 5.500 zł netto + 8% VAT.

+
