Zapytanie ofertowe ZO/20/2021 - Na dostawę dwóch używanych kontenerów i kontenera stróżowy.
- Zamawiający
Nazwa: | „Zakład Gospodarki Komunalnej w Szamotułach” Sp. z o.o. | ||
Siedziba: | ul. Wojska Polskiego 14, 64-500 Szamotuły | ||
NIP: | 787-20-813-32 | REGON: | 301 298 601 |
Tel.: | +48 61 29 218 29 | Fax: | +48 61 29 218 57 |
- Przedmiot zamówienia:
2 szt. x kontener 20’DC UŻYWANY
1 szt. x kontener stróżowy 10’DCOFFC
Dostawa do siedziby Zamawiającego
- Koszt dostawy i rozładunku po stronie Wykonawcy.
- Termin realizacji zamówienia 14 dni od dnia podpisania umowy.
- Prosimy o złożenie pisemnych ofert na adres:
- do godziny 10:00 dnia 14.04.2021 r. ,
w temacie wiadomości wpisując:
ZAPYTANIE OFERTOWE – KONTENERY ZO/20/2021
W ofercie należy uwzględnić wszystkie informacje podane w formularzu oferty (wzór załącznik)
- Cena brutto podana w formularzu oferty obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją usługi.
- Termin płatności – faktura wystawiona na koniec miesiąca, płatna w terminie 30 dni.
Załączniki: