ZADANIA OSÓB ZATRUDNIONYCH W JRP

ZAKRES ZADAŃ KIEROWNIA JRP

  1. Współpraca z Pełnomocnikiem ds. Realizacji Projektu (MAO)
  2. Nadzór nad realizacją projektu zgodnie z postanowieniami Umowy o dofinansowaniu i dotyczących przewidzianego dla Projektu zakresu rzeczowego, budżetu i efektu ekologicznego, procedurami kontraktowymi oraz założeniami kosztowymi, terminowymi i jakościowymi
  3. Koordynacja zadań i współpracy wszystkich uczestników Projektu, w tym Przedstawicieli Wykonawców umów na Roboty , Usługi i Dostawy Sprzętu
  4. Kierowanie, koordynowanie, nadzorowanie nad pracownikami JRP
  5. Przygotowanie strategii realizacji Projektu, harmonogramów realizacji i planów płatności
  6. Przygotowanie raportów, sprawozdań i informacji z przebiegu realizacji Projektu
  7. Organizacja procesu realizacji Projektu i współpraca z podmiotami zaangażowanymi w realizację Projektu
  8. Opracowywanie i wdrażanie procedur JRP
  9. Organizowanie spotkań JRP
  10. Monitorowanie postępu prac zgodnego z Harmonogramem Rzeczowo-Finansowym
  11. Nadzór nad prawidłowością prowadzenia dokumentacji Projektu i zapewnienie jej archiwizacji
  12. Udział w postępowaniach przetargowych dla kontraktów na Usługi, Roboty i Dostawy
  13. Zapewnienie sprawowania właściwego nadzoru przez Inżyniera Kontraktu – zgodnie z warunkami FIDIC i podpisanego Kontraktu
  14. Zapewnienie właściwego wsparcia merytorycznego JRP, udzielanego w ramach usług Pomocy Technicznej, nadzór i monitorowanie właściwego wypełniania zobowiązań Wykonawcy Usług Pomocy Technicznej zgodnie z warunkami podpisanego Kontraktu
  15. Zarządzanie ryzykiem projektowym
  16. Współpraca z NFOŚiGW oraz WFOŚiGW w zakresie realizacji Projektu
  17. Zatwierdzanie oraz nadzór nad sporządzaniem i aktualizacją Planu finansowania Projektu, Harmonogramu Realizacji Projektu, Harmonogramu Rzeczowo-Finansowego i Harmonogramu Procedur Przetargowych
  18. Uzasadnianie koniecznych zmian w Projekcie i pozyskiwanie niezbędnych zatwierdzeń i akceptacji
  19. Nadzór nad prowadzeniem rachunkowości Projektu oraz zapewnienie ciągłości finansowania Projektu w terminach i na warunkach określonych w Umowie o dofinansowaniu, Kontraktach na Roboty, Usługi i Dostawy
  20. Reprezentowanie JRP wobec innych organizacji i instytucji
  21. Nadzór nad rekrutacją, szkoleniem, oceną i rozwojem kompetencji podległych pracowników
  22. Tworzenie i kontrola realizacji planu działania JRP, delegowanie zadań podległym pracownikom
  23. Sprawdzanie poprawności i kompletności kontraktów pod kątem merytorycznym i formalnym, zatwierdzanie i zapewnienie prawidłowego trybu podpisywania umów
  24. Akceptacja wyliczeń obliczania efektu ekologicznego, monitorowanie zagrożeń osiągnięcia założonych wielkości efektu, podejmowanie działań minimalizujących zagrożenia osiągnięcia efektu dla Projektu
  25. Nadzór nad spójnością, kompletnością i terminowością sprawozdawczości prowadzonej na potrzeby instytucji zewnętrznych, zatwierdzanie przygotowywanych przez Zespoły sprawozdań i raportów okresowych i końcowych

ZAKRES ZADAŃ SPECJALISTY DS. OBSŁUGI FINANSOWO-KSIĘGOWEJ

  1. Prowadzenie rachunkowość Projektu przy zastosowaniu systemu wyodrębnionej rachunkowości, w połączeniu z odpowiednimi numerami wydzielonych kont w systemie finansowo – księgowym programu finansowo-księgowego firmy „Tytan”, stosowanym przez Spółkę
  2. Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramów rzeczowo-finansowych
  3. Sporządzanie i aktualizacja Planów finansowania Projektu oraz Planu wystąpień o środki dotacji
  4. Monitoring zgodności realizacji płatności zgodnie z zapisami kontraktów
  5. Weryfikacja poprawności dokumentacji finansowej, weryfikacja świadectw płatności/faktur
  6. Analiza kosztów kwalifikowanych i niekwalifikowanych
  7. Zapewnienie terminowej realizacji płatności
  8. Prowadzenie ewidencji operacji finansowych, faktur, zaliczek związanych z realizacją Projektu
  9. Sporządzanie informacji, sprawozdań, raportów z realizacji Projektu w zakresie ekonomiczno finansowym dla instytucji finansujących i kontrolnych,
  10. Przygotowywanie podstawowych danych do audytu finansowego Projektu
  11. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów finansowych
  12. Koordynowanie pozyskiwaniem środków finansowych niezbędnych dla prawidłowej realizacji Projektu (kredyty bankowe, pożyczki, dotacja z FS.)
  13. Zapewnianie terminowej płatności rat oraz rozliczania kredytów i pożyczek zaciągniętych na potrzeby realizacji Projektu
  14. Przestrzeganie procedur, instrukcji wdrażania i realizacji Projektu w ramach Funduszu Spójności oraz Umowy o dofinansowanie
  15. Współpraca z Głównym Księgowym Spółki w celu zapewnienia ciągłości finansowania Projektu zgodnie z Planem finansowania Projektu, Harmonogramem Rzeczowo-Finansowym i Harmonogramem Realizacji Projektu
  16. Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Kierownika JRP

ZAKRES ZADAŃ SPECJALISTY DS. ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

  1. Zapewnienie wglądu w dokumentację związaną z realizacją Projektu uprawnionym osobom i instytucjom
  2. Organizacja obiegu korespondencji i dokumentacji związanej z realizacją Projektu
  3. Organizacja, obsługa administracyjna i protokołowanie spotkań związanych z realizacją Projektu i jego zarządzaniem
  4. Gromadzenie i archiwizacja oraz udostępnianie dokumentacji związanej z realizacją Projektu, w sposób zgodny z Procedurami JRP i obiegiem dokumentów w Spółce(w zakresie raportowania i administracji)
  5. Prowadzenie Rejestrów Udostępnionych Dokumentów związanych z realizacją Projektu
  6. Organizacja oraz nadzór nad strona internetową Projektu: przygotowywanie, kontrola i aktualizacja zawartości
  7. Organizacja oraz prowadzenie foto-archiwum z realizacji Projektu oraz archiwum efektów podejmowanych działań
  8. Opracowanie harmonogramów przetargów dla poszczególnych zadań w ramach Projektu
  9. Prowadzenie Rejestru Postępowań Przetargowych oraz Rejestru Kontraktów,
  10. Opracowanie SIWZ dla poszczególnych przetargów, a także ogłoszeń o rozpoczęciu postępowania, opisu technicznego przedmiotu zamówienia
  11. Prowadzenie dokumentacji postępowań przetargowych w sposób przejrzysty, czytelny, zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych
  12. Opracowanie wzoru umów z wykonawcami na poszczególne zadania w ramach Projektu
  13. Nadzorowanie wykonania umów przez wykonawców, w szczególności w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia, składania wymaganych dokumentów w określonych ustawowo terminach zapłaty należnych odsetek karnych
  14. Utrzymywanie kontaktów z wykonawcami na etapie prowadzenia postępowania przetargowego, w tym udzielanie odpowiedzi na zapytania oferentów, prowadzenie bieżącej korespondencji oraz rozmów roboczych
  15. Wykonywanie innych czynności z zakresu postępowań przetargowych i zamówień z wolnej ręki wynikających ze specyfiki Projektu
  16. Zapewnienie wymaganych przepisami prawa warunków i okresu przechowywania dokumentów związanych z udzielaniem zamówień oraz umów z Wykonawcami
  17. Obsługa kontroli i audytów Projektu, obejmujących procedury i czynności związane z udzielaniem zamówień
  18. Przygotowywanie danych do raportów na potrzeby uprawnionych instytucji
  19. Podejmowanie działań zmierzających do wyeliminowania konfliktu interesów w rozumieniu przepisów prawa
  20. Przestrzeganie procedur, instrukcji wdrażania i realizacji projektu w ramach Funduszu Spójności oraz Umowy o dofinansowanie
  21. Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Kierownika JRP

ZAKRES ZADAŃ SPECJALISTY DS. TECHNICZNYCH

  1. Przestrzeganie procedur, instrukcji wdrażania i realizacji projektu w ramach Funduszu Spójności oraz Umowy o dofinansowanie
  2. Uzgadnianie harmonogramów i planów inwestycyjnych w zakresie Projektu
  3. Weryfikowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla kontraktów na roboty oraz przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia dla kontraktów usługowych
  4. Zapewnienie właściwego nadzoru i zarządzania realizacją Robót, wykonywanych w ramach usług Inżyniera Kontraktu, nadzór i monitorowanie właściwego wypełniania zobowiązań Wykonawcy Usług Inżyniera w ramach podpisanego Kontraktu
  5. Bezpośrednie prowadzenie monitoringu technicznego dla całości Projektu, kontrola i sprawozdawczość z postępu robót i realizacji zakresu rzeczowego kontraktu
  6. Zatwierdzanie i prowadzenie dokumentacji technicznej kontraktu oraz jej udostępnianie uprawnionym osobom i instytucjom
  7. Weryfikacja raportów Inżyniera Kontraktu w zakresie organizacyjnym, technicznym i terminowym
  8. Weryfikacja świadectw płatności i faktur wykonawców pod względem rzeczowym i technicznym oraz zgodności merytorycznej
  9. Pozyskiwanie i aktualizacja decyzji administracyjnych i pozwoleń
  10. Branie udziału w naradach koordynacyjnych w toku realizacji inwestycji
  11. Sporządzanie sprawozdań i raportów z realizacji inwestycji oraz niezbędnych materiałów i analiz w tym zakresie
  12. Prowadzenie korespondencji tematycznej
  13. Udzielanie pomocy Wykonawcy w uzgodnieniach projektów, do których wykonania jest zobowiązany na podstawie kontraktu
  14. Organizacja i prowadzenie narad koordynacyjnych na terenie wykonywania prac budowlanych określonych kontraktem, narad technicznych z udziałem Inżyniera Kontraktu, Nadzoru Autorskiego i Wykonawcy
  15. Kontrola zgodności realizacji prac budowlanych z: prawem budowlanym, wymogami technicznymi i jakościowymi oraz zakresem i wymogami kontraktu,
  16. Zapewnienie realizacji Robót w warunkach zgodnych z zasadami BHP
  17. Uczestniczenie w odbiorach, testach, badaniach, rozruchach inwestycji realizowanych w ramach Projektu
  18. Rozwiązywanie problemów technicznych mających wpływ na czas, jakość i koszty realizacji kontraktu
  19. Uczestniczenie w rozliczeniach prowadzonych inwestycji
  20. Uczestniczenie w procedurach przekazywania placu budowy
  21. Prowadzenie monitoringu usuwania wad i niedoróbek
  22. Opiniowanie wniosków i protokołów zmian, prac dodatkowych, nieprzewidzianych
  23. Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Kierownika JRP

ZAKRES ZADAŃ SPECJALISTY DS. OBSŁUGI FORMALNEJ I MONITORINGU

  1. Przestrzeganie procedur, instrukcji wdrażania i realizacji projektu w ramach Funduszu Spójności oraz Umowy o dofinansowanie
  2. Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości Projektu, kompletowanie wymaganych dokumentów, opracowywanie raportów i sprawozdań, organizowanie ich zatwierdzania oraz przekazywania odbiorcom końcowym (Instytucja Wdrażająca itp.)
  3. Przygotowywanie dodatkowych raportów na potrzeby uprawnionych instytucji
  4. Zapewnienie wglądu w dokumentację związaną z realizacją Projektu uprawnionym osobom i instytucjom
  5. Weryfikacja formalna raportów Inżyniera Kontraktu
  6. Opracowanie planu promocji Projektu, koordynowanie prac związanych z informacją, promocją i wizualizacją Projektu
  7. Organizacja i podejmowanie działań we wszystkich obszarach realizacji Projektu, zmierzających do zapewnienia zgodności działań JRP z mającymi zastosowanie wytycznymi z zakresu działań promujących Projekt
  8. przygotowywanie pism, wniosków oraz innych dokumentów zleconych przez Kierownika JRP
  9. Bieżący monitoring realizacji zadań zgodnie z harmonogramami realizacji Projektu
  10. Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Kierownika JRP

RADCA PRAWNY

Radca Prawny sprawuje nadzór nad zachowaniem zgodności dokumentów z przepisami prawnymi i procedurami Unii Europejskiej oraz polskim prawem, przygotowuje analizy prawne w tym zakresie.


zaloguj©Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Szamotuły 2006 - 2020